- 16/12/22
- თემებითემები
- 3,175
- 7,120
- დრო ფორუმზე
- 133დ 15ს 15წ

წელი: 2001
ჟანრი: Sport / Racing
შემქმნელი და გამომცემელი: Sony Interactive Entertainment
პლატფორმა: PS2
გამოცემის ტიპი: ლიცენზია
ინტერფეისის ენა: English
რეგიონი: NTSC (16:9)
ფაილის ზომა: 3 GB
აღწერა:
Gran Turismo 3: A-Spec არის Polyphony Digital-ის მიერ შემუშავებული და Sony Computer Entertainment-ის მიერ გამოცემული სარბოლო სიმულატორი. ის არის Gran Turismo სერიის მესამე ნაწილი და პირველი, რომელიც PlayStation 2-ზე გამოვიდა. თამაში გამოვიდა იაპონიაში 2001 წლის 28 აპრილს, ჩრდილოეთ ამერიკაში 2001 წლის 10 ივლისს და ევროპაში 2001 წლის 20 ივლისს.
რატომ იყო GT3 ასეთი მნიშვნელოვანი?
GT3-ის გამოსვლა PlayStation 2-ზე იყო ნამდვილი მოვლენა, რადგან მან მაქსიმალურად გამოიყენა კონსოლის ახალი აპარატურული შესაძლებლობები, რის შედეგადაც მივიღეთ:
- შთამბეჭდავი გრაფიკა: იმ დროისთვის თამაშის გრაფიკა უბრალოდ განსაცვიფრებელი იყო. მანქანის მოდელები წარმოუდგენლად დეტალური იყო, დახვეწილი განათებით, ასახვებით და ეფექტებით, როგორიცაა სიცხის ბუნდოვანება და კვამლი. გარემოც გაუმჯობესდა, თუმცა მანქანები მაინც რჩებოდა მთავარ გმირებად.
- რეალისტური ფიზიკა: Gran Turismo ყოველთვის ცნობილი იყო თავისი რეალისტური მართვის მოდელით და GT3-მა ეს კიდევ უფრო მაღალ დონეზე აიყვანა. თითოეული მანქანა უნიკალურად იგრძნობოდა, რაც ასახავდა მათ რეალურ მახასიათებლებს. საბურავის მოჭიდება, წონა, შეჩერება და ძრავის სიმძლავრე ყველაფერი ზედმიწევნით იყო სიმულირებული.
- A-Spec რეჟიმი: თამაშის ძირითადი რეჟიმი, Gran Turismo (Simulation) რეჟიმისგან განსხვავებით, აქ ეწოდა A-Spec Mode. ეს იყო გულისცემა, სადაც მოთამაშეები იწყებდნენ მოკრძალებული მანქანით, იღებდნენ ლიცენზიებს, მონაწილეობდნენ რბოლებში, იგებდნენ ფულს, ყიდულობდნენ ახალ მანქანებს, აკეთებდნენ მათ ტიუნინგს და პროგრესირებდნენ ჩემპიონატებში. "A-Spec" ქულები აჩვენებდა თქვენს მართვის ოსტატობას.
- მანქანების და...
პოსტის სანახავად უნდა იყოთ რეგისტრირებული ფორუმში გაიარეთ ავტორიზაცია ან დარეგისტრირდით ფორუმში,.