- 16/12/22
- თემებითემები
- 3,178
- 7,125
- დრო ფორუმზე
- 133დ 16ს 15წ

Gran Turismo , რომელიც ხშირად მოიხსენიება როგორც Gran Turismo Portable, Polyphony Digital-ის მიერ შემუშავდა და Sony Computer Entertainment-მა 2009 წლის 1 ოქტომბერს გამოსცა, PSP Go-ს გაშვებასთან ერთად. თამაშის განვითარებას დიდი დრო დასჭირდა, ის 2004 წელს გამოცხადდა, როგორც "Gran Turismo 4 Mobile", თუმცა საბოლოოდ ხუთი წლის დაგვიანებით, უბრალოდ "Gran Turismo"-ს სახელით გამოვიდა.
თამაშის კონცეფცია და თავისებურებები
Gran Turismo (PSP) მიზნად ისახავდა სერიის ძირითადი ფილოსოფიის შენარჩუნებას – "რეალური მართვის სიმულატორი" – პორტაბელურ ფორმატში. თუმცა, PSP-ის აპარატურული შეზღუდვების გამო, დეველოპერებს გარკვეული კომპრომისების გაკეთება მოუწიათ.
- შთამბეჭდავი კონტენტი: თამაშის ერთ-ერთი ყველაზე დიდი პლუსი იყო მისი კონტენტის უზარმაზარი მოცულობა:
- 800-ზე მეტი ლიცენზირებული მანქანა მსოფლიოს წამყვანი მწარმოებლებისგან.
- 35 ტრასა (60-ზე მეტი ვარიაციით, მათ შორის საპირისპირო მიმართულებები), რაც მოიცავდა როგორც რეალურ, ისე გამოგონილ სქემებს.
- ეს ციფრები იმ დროისთვის უპრეცედენტო იყო პორტაბელური თამაშისთვის და კონკურენციას უწევდა სტაციონარული კონსოლების ტიტულებსაც კი.
- მაღალი გრაფიკული ხარისხი: PSP-ისთვის თამაში ვიზუალურად ძალიან შთამბეჭდავად გამოიყურებოდა. მანქანის მოდელები დეტალური იყო, ხოლო რბოლები 60 კადრი წამში (FPS) სიჩქარით მიმდინარეობდა, რაც უზრუნველყოფდა გლუვ და სითხეს მოძრაობას.
- რეალისტური მართვა: Gran Turismo-ს სერიის ცნობილი რეალისტური ფიზიკა PSP-ზეც გადმოიტანეს. თითოეული მანქანა განსხვავებულად იმართებოდა, რაც მოითხოვდა მძღოლისგან ადაპტაციას და უნარებს.
გეიმფლეის ასპექტები
სადაც Gran Turismo (PSP) განსხვავდებოდა მისი სტაციონარული "ძმებისგან", ეს იყო მისი ძირითადი გეიმფლეი რეჟიმის სტრუქტურა:
- არ არსებობს ტრადიციული "კარიერის რეჟიმი": ეს იყო თამაშის ყველაზე დიდი და კრიტიკოსების...
პოსტის სანახავად უნდა იყოთ რეგისტრირებული ფორუმში გაიარეთ ავტორიზაცია ან დარეგისტრირდით ფორუმში,.