- 16/12/22
- თემებითემები
- 3,106
- 7,032
- დრო ფორუმზე
- 133დ 5ს 50წ

ვერსია: 2023.2
ოფიციალური საიტი:
გთხოვთ გაიაროთ,
ავტორიზაცია
თუ არ ხართ რეგისტრირებული, გაიარეთ
რეგისტრაცია
ინფორმაციის სანახავად!
ინტერფეისის ენა: ინგლისური, გერმანული და ა.შ.
კრეკი: შედის
აქტივაციის მეთოდი: ფაილის ჩანაცვლება
Სისტემის მოთხოვნები:
- OS: Windows 10 ან 11-ის 64-ბიტიანი გამოცემები. (32-ბიტიანი ოპერაციული სისტემები აღარ არის მხარდაჭერილი.)
- CPU: Intel i7/i9 ტექნოლოგია და უფრო ახალი ან AMD Ryzen და ახალი.
- ოპერატიული მეხსიერება: 4 GB (6+ GB მკაცრად რეკომენდირებულია)
- HDD: 20 გბ თავისუფალი ადგილი მყარ დისკზე ZBrush-ისთვის და მისი ნაკაწრი დისკისთვის.
- კალამი კრეკი: თაგვი ან თავსებადი წნევის მგრძნობიარე ტაბლეტი. (უნდა მხარი დაუჭიროს WinTab API-ს.)
- მონიტორი: 1280×1024 მონიტორის გარჩევადობა 32 ბიტიანი ფერით.
- ვიდეო ბარათი: უნდა იყოს მხარდაჭერილი OpenGL 3.3 ან უფრო მაღალი და Vulkan 1.1 ან უფრო მაღალი.
- Redshift: Redshift (მათ შორის Redshift ZBrush-ში) აქვს საკუთარი სისტემის მოთხოვნები.
აღწერა:
ZBrush არის 3D მოდელირების პროგრამა, რომელიც შექმნილია Pixologic-ის მიერ. ამ პროგრამული უზრუნველყოფის გამორჩეული თვისებაა სამგანზომილებიანი ქანდაკების "გამოძერწვის" პროცესის სიმულაცია, გაუმჯობესებული რეალურ დროში სამგანზომილებიანი რენდერის ძრავით, რაც მნიშვნელოვნად ამარტივებს საჭირო სამგანზომილებიანი ობიექტის შექმნის პროცედურას. თითოეული წერტილი (ე.წ. პიქსელი) შეიცავს ინფორმაციას არა მხოლოდ მისი XY კოორდინატებისა და ფერის მნიშვნელობების, არამედ მისი Z სიღრმის, ორიენტაციისა და მასალის შესახებ. ეს ნიშნავს, რომ თქვენ შეგიძლიათ არა მხოლოდ 3D ობიექტის „გამოძერწვა“, არამედ მისი „გაფერადება“ სიღრმისეული შტრიხების დახატვით. მაგრამ თქვენ არ გჭირდებათ ჩრდილების და ხაზების დახატვა, რომ ისინი ბუნებრივად გამოიყურებოდეს - ZBrush ამას ავტომატურად გააკეთებს.
გთხოვთ გაიაროთ,
ავტორიზაცია
თუ არ ხართ რეგისტრირებული, გაიარეთ
რეგისტრაცია
ინფორმაციის სანახავად!
პოსტის სანახავად უნდა იყოთ რეგისტრირებული ფორუმში გაიარეთ ავტორიზაცია ან დარეგისტრირდით ფორუმში,.