- 16/12/22
- თემებითემები
- 567
- 3,513
- დრო ფორუმზე
- 25დ 21ს 4წ

ინფორმაცია თამაშზე:
დასახელება: Pro Evolution Soccer 2012
გამოსვლის წელი: 2011
ჟანრი: Sport (Soccer), 3D
შემქმნელი: Konami Computer Entertainment Tokyo
გამომცემელი: Konami
პლატფორმა: PC
გამოცემის ტიპი: Repak
ინტერფეისის ენა: ინგლისური / რუსული
გახმოვანების ენა: ინგლისური
წამალი: არ ჭირდება
თამაშის აღწერა:
Pro Evolution Soccer 2012 (PES 2012) არის თამაში, რომელმაც სერიაში შემოიტანა ფოკუსი გუნდურ მუშაობასა და ტაქტიკურ ინტელექტზე. თუ მისი მემკვიდრე, PES 2013, განთქმული იყო ინდივიდუალური ოსტატობით, PES 2012-ის მთავარი მიზანი იყო, შეექმნა რეალისტური საფეხბურთო ეკოსისტემა, სადაც მოთამაშეები მოედანზე ერთიან ორგანიზმად მოქმედებენ.
ეს იყო გარდამავალი ეტაპი სერიისთვის, რომელმაც საფუძველი ჩაუყარა მომდევნო წლის ლეგენდარულ გეიმფლეის. თამაშის გარეკანზე გამოსახული იყო კრიშტიანუ რონალდუ, რაც იმდროინდელი ფეხბურთის სუპერვარსკვლავის სტატუსს ასახავდა.
გეიმფლეის მთავარი სიახლეები 🧠
PES 2012-მა წარმოადგინა რამდენიმე მნიშვნელოვანი ინოვაცია, რომლებიც მიმართული იყო თამაშის უფრო დინამიკურ და ტაქტიკურ ჭრილში გადაყვანაზე.
1. აქტიური ხელოვნური ინტელექტი (Active AI) 🏃♂️
✅ ეს იყო თამაშის ყველაზე დიდი და მნიშვნელოვანი ცვლილება. Konami-მ სრულად გადაამუშავა ხელოვნური ინტელექტი, რათა ფეხბურთელები მოედანზე უფრო "ჭკვიანურად" მოქცეულიყვნენ.
✅ დიაგონალური გარბენები: ფეხბურთელებმა შეწყვიტეს მხოლოდ სწორი ხაზით სირბილი. შემტევები აკეთებდნენ დიაგონალურ, ეშმაკურ გარბენებს დაცვის ხაზს უკან, რათა სივრცე გამოეთავისუფლებინათ და უკეთეს პოზიციაში გასულიყვნენ.
✅ გუნდური დაცვა: მცველები უფრო კოორდინირებულად მოქმედებდნენ, იცავდნენ ზონებს და ცდილობდნენ, კომპაქტური ხაზი შეენარჩუნებინათ, რაც ართულებდა მათ გარღვევას.
✅ რეაქცია მოვლენებზე: თქვენი თანაგუნდელები უკეთესად რეაგირებდნენ მოედანზე შექმნილ სიტუაციაზე. მაგალითად, თუ ბურთს დაკარგავდით...
პოსტის სანახავად უნდა იყოთ რეგისტრირებული ფორუმში გაიარეთ ავტორიზაცია ან დარეგისტრირდით ფორუმში,.